Spring naar inhoud

Highlights media

Social media

Het afgelopen onderwijsjaar was de Digital Society Hub veelvuldig aanwezig op social media (Twitter, Instagram, LinkedIn & TikTok). Daarnaast zijn alle nieuwsberichten te vinden op onze websites:  www.digitalsocietyhub.nl  en  www.hanze.nl/dsh.

We willen niet alleen de meerwaarde van onze projecten aan de regio laten zien. Maar ook nieuwe bedrijven enthousiasmeren om met ons samen te werken.

Instagram @dsh_hanze

Vijfjarig jubileum

In juni vierden we het vijfjarig bestaan van de Digital Society Hub.

Eerste live-editie Vacature Festival

Op 31 mei vond de allereerste live-editie van het Vacature Festival plaats.

Van 16:00 tot 18:00 konden studenten bij het DSH-gebouw binnenlopen om in gesprek te gaan met verschillende projecten, zoals onder andere Atos, Cybersecurity Noord, DIT-LAB en de  Self Driving Challenge.

Slim veiligheidsvest in Bits & Chips

Het Engelstalige magazine Bits & Chips heeft een artikel gepubliceerd over de werking van het slimme veiligheidsvest door docentonderzoeker Jos Bredek van de opleiding HBO-ICT. Het idee achter het veiligheidsvest ontstond tijdens de 5G Student Battle en ging ervandoor met de prijs in 2020!

Twitter @dsh_hanze

LinkedIn digital-society-hub

Nieuwe communicatiekanalen

TikTok DSH_hanze

Bij de DSH zijn we voortdurend bezig met experimenten en vernieuwing. Dit geldt niet alleen voor projecten en onderzoeken, maar ook op het gebied van social mediakanalen. Hierbij onderzoeken we met welke nieuwe communicatiekanalen onze naamsbekendheid kunnen vergroten en onze doelgroepen doelgericht beter kunnen bereiken. TikTok is een voorbeeld van een nieuw communicatiekanaal dat dit jaar is ingezet. Primaire doelgroepen; nieuwe studenten en eerste- en tweedejaars studenten van de Hanzehogeschool. In korte filmpjes worden situaties binnen de DSH op een komische manier uitvergroot. Dit resulteerde al in meer dan 170.000 views.

Klik hier voor de TikTok video.

DSH Journaal

In april 2022 startte de DSH met haar eerste Hanze journaal op de Zernike campus. In het DSH-journaal presenteren student-assistenten Paul Klooster en Nelise Kooistra actuele onderwerpen van de DSH en haar partners.

Uitgelichte artikelen

Op onze nieuwspagina zijn vele artikelen geplaatst in het afgelopen onderwijsjaar. Hieronder enkele highlights.

Externe publicaties

De activiteiten en projecten van de DigitalSociety Hub worden regelmatig via nieuwsartikelen in de (lokale) mediagepubliceerd. Hieronder een aantal highlights voor u.

Versie:
v6.1.1

Met iWink Report maak je professionele online publicaties. Publicaties die je online, in print en als PDF-download kunt aanbieden.

En daarmee voldoe je direct aan de WCAG-wetgeving rond digitale toegankelijkheid.

Eenvoudig, veilig en efficiënt.

Meer over iWink Report