Spring naar inhoud

Strategische partners

Samenwerkingsverbanden

De DSH is een inspirerende leergemeenschap, waar leden van de community structureel kennis ontwikkelen en innoveren. In de learning community werken strategische partners uit het werkveld, waarmee strategische afspraken over meerdere jaren zijn gemaakt met betrekking tot gemeenschappelijke onderzoeks- en onderwijsthema’s. Het aangaan van strategische samenwerkingsverbanden met bedrijven en overheidsorganisaties is voor de DSH van cruciaal belang om samen te (blijven) werken aan langlopende onderzoeks- en onderwijsopdrachten.

Strategische partners binnen een learning community zijn essentieel voor het bevorderen van kennisdeling, innovatie en samenwerking. Ze brengen diverse expertise en middelen in, waardoor leden kunnen profiteren van verschillende perspectieven en meer toegang krijgen tot relevante netwerken. Deze samenwerking versterkt de effectiviteit van leerinitiatieven en draagt bij aan duurzame groei en succes voor alle betrokkenen.

Overzicht partners Hanze DSH

Versie: v8.0.34

Software voor digital-first corporate reporting

Creëer op efficiënte wijze publicaties die impact maken

Met iwink.report maak je publicaties op een eenvoudige en efficiënte manier. Je bespaart tijd, fouten en stress. Vanuit één plek publiceer je naar een volwaardige webversie, PDF en iXBRL-bestand. Zo geef je lezers de best mogelijke ervaring.

Meer over iwink.report